Спінул, Ігор Васильович2016-06-222016-06-222011Спінул І. В. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії / Ігор Васильович Спінул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 101 – C. 271-278.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1550(uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття.(ru) В статье рассмотрены теоретические аспекты понимания сущности профессиональной компетентности будущего учителя хореографии. На основе анализа трудов ученых по проблемам компетентностного образования автор делает попытку определить структурные компоненты исследуемого понятия.ukпрофесійна компетентність майбутнього вчителя хореографіїпрофесійна компетентністькомпетенціїкомпетентністьТеоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографіїArticle