Савенко, Тетяна Вікторівна2016-11-072016-11-072014Савенко Т. В. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету / Тетяна Вікторівна Савенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 128. – С. 586-589.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1959(uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання говорінню студентів 1-2 курсів. Автор розглядає особливості застосування автентичних текстів для розвитку компетенцій в аудіюванні та говорінні, визначає типи та види завдань з урахуванням рівня сформованості навичок і вмінь студентів.(en) The article introduces methods and approaches of teaching first-and second-year students speaking. The author considers the characteristics of the process and the activities to develop students’ competence in listening and speaking depending on the level of their skills.ukкомунікативна компетенціякомпетенція в аудіюваннякомпетенція в говоріннімовленнєві навички та вмінняcommunicative competencecompetence in listening and speakingcommunicative skillsАудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультетуArticle