Шишова, Інна Олексіївна2016-11-302016-11-302014Шишова І. О. Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами / Інна Олексіївна Шишова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 269-274.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2032(uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.(en) In this article we reveal different ways of understanding «culture», «psychological culture», «psychological culture of the future teachers». The psychological aspect of the dialogue interaction is viewed as the way of organizing mutual relationships of the dialogue interaction participants in educational process which is aimed at formation of psychological culture of a personality while fulfilling the set tasks. The author accentuates our attention on communication, as a component of psychological culture of future teachers.ukспілкуваннякомунікаціяпсихологічна культурамайбутні педагогиінтеграціяінклюзивна освітадіти із порушеннями розвиткуconnectionscommunicationpsychological culturepedagogical activityintegrationinclusive educationchildren with problems of developmentКомунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребамиArticle