Вдовенко, Вікторія ВіталіївнаВдовенко, В. В.Victoria, V. V.2018-06-152018-06-152013Вдовенко В. В. Використання дивергентних задач на уроках математики як необхідна умова розвитку творчої особистості учня / Вікторія Віталіївна Вдовенко // Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. праць. – Суми : «Мрія», 2013. – Вип. 1. - С. 69 – 73.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2957(ua) Стаття присвячена особливостям використання дивергентних задач на уроках математики в школі. Автор уважає, що використання дивергентних задач сприяє розвитку творчого мислення учнів.(ru) Статья посвящена особенностям использования дивергентных задач на уроках математики в школе. Автор считает, что использование дивергентных задач способствует развитию творческого мышления учащихся.(en) The article is devoted to a specific usage of divergent exercises in mathematics lessons in school. The author believes that solutions divergent exercises promotes the development of creative thinking of pupils.ukдивергентне мисленняконвергентне мисленнядивергентні задачітворча особистістьтворчі здібностідивергентное мышлениеконвергентное мышлениедивергентные задачитворческая личностьтворческие способностиdivergent thinkingconvergent thinkingdivergent exercisescreativityВикористання дивергентних задач на уроках математики як необхідна умова розвитку творчої особистості учняИспользование дивергентных задач на уроках математики как необходимое условие развития творческой личности учащегосяThe use of divergent exercises in mathematics lessons as a necessary condition for the development of the creative individual pupilArticle