Хомутенко, Максим ВолодимировичСадовий, Микола ІллічТрифонова, Олена Михайлівна2017-06-192017-06-192014Хомутенко М. В. Проблеми навчання рівноваги на уроках фізики в старшій школі / Максим Володимирович Хомутенко, Микола Ілліч Садовий, Олена Михайлівна Трифонова // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 6, ч. 1. – С. 115-120.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2542(ua) У статті проаналізовано програму та підручники з фізики для старшої школи. Розглядається поняття рівноваги як наскрізного для курсу фізики в цілому. Зроблено порівняльний аналіз матеріалів поданих в підручниках. Зазначено позитивні і негативні сторони викладу матеріалу із статики. Розглянута доцільність використання деяких понять.(en) In the article the program and textbooks are analysed from physics for senior school. Examined concept of equilibrium as through for the course of physics on the whole. The comparative analysis of materials given is done in textbooks. Positive and negative parties of exposition of material are marked from statics. Considered expediency of the use of some concepts.ukмагнітне полекосмічні променіміжзоряний газрівновага тілвиди рівноваги тілумови рівноваги тіламомент силицентр тяжінняПроблеми навчання рівноваги на уроках фізики в старшій школіArticle