Манойленко, Наталія Володимирівна2016-09-152016-09-152015Манойленко Н. В. Лабораторно-практичне заняття з методики трудового навчання до вивчення ергономіки в структурі перетворювальної діяльності / Наталія Володимирівна Манойленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 1. – C. 76-81.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1700(uk) Стаття присвячена розкриттю особливостей і шляхів організації і проведення лабораторно-практичних занять з методики трудового навчання, наведений оптимальний обсяг відомостей для підготовки студентів – майбутніх вчителів технологій до виконання експериментальних завдань до визначення працездатності людини-оператора.(en) The authors elucidate the features and ways of organizing and conducting laboratory and practical lessons on how to labor studies, the optimal amount of information given to prepare students – future teachers of technology to perform experimental tasks for determining the efficiency of the human operator.(ru) Статья посвящена раскрытию особенностей и путей организации и проведения лабораторно-практических занятий по методике трудового обучения, приведенный оптимальный объем сведений для подготовки студентов – будущих учителей технологий к выполнению экспериментальных задач к определению работоспособности человека-оператора.ukергономічний світоглядсучасні технологіїергономічна освітаекспериментальні завданнялюдина-операторэргономическое мировоззрениесовременные технологиэргономическое образованиеэкспериментальные задачичеловек-операторergonomic worldmodern technologyergonomic educationexperimental problemsthe human operatorЛабораторно-практичне заняття з методики трудового навчання до вивчення ергономіки в структурі перетворювальної діяльностіArticle