Сальник, Ірина Володимирівна2017-06-192017-06-192014Сальник І. В. Реалізація адаптаційної функції навчального експерименту у процесі профільного навчання фізики / Ірина Володимирівна Сальник // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 6, ч. 2. – С. 96-102.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2549(ua) В статті розглянуто проблеми адаптації учнів до умов профільного навчання фізики в старшій школі. Звертається увага на взаємопов’язане використання віртуального та реального навчального експерименту, що дозволить реалізувати в процесі навчання фізики вимоги сучасної освіти та сприятиме успішній адаптації учнів в нових умовах.(en) The problems of pupil’s adaptation to the conditions of specialized of physics learning in senior school were considered in the article. It makes a point of linked using of virtual and real learning experiment which will allow realizing demands of modern education in the process of physics’ learning and will further to successful adaptation of pupils in new conditions.ukпроблеми адаптації учнівпрофільне навчаннястарша школавіртуальний навчальний експериментреальний навчальний експериментунавчання фізикисучасна освітаадаптація учнівРеалізація адаптаційної функції навчального експерименту у процесі профільного навчання фізикиArticle