Горбенко, Олена Борисівна2016-04-192016-04-192014Горбенко О. Б. Індивідуально-диференційований підхід у процесі формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього учителя музичного мистецтва / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 204-211.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1067(uk) У статті розкривається зміст і сутність понять індивідуальний та диференціальний підходи. Розглядається проблема використання та впливу принципу індивідуально-диференційованого підходу у процесі формування інструментально-викановської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва.(ru) В статье раскрывается содержание и сущность понятий индивидуальный и дифференцированный подходы. Рассматривается проблема использования и влияния принципа индивидуально-дифференцированного подхода в процессе формирования инструментально-исполнительской компетентности будущих учителем музыкального искусства.(en) Theartic lereveals the content and nature of individual concepts and different approach. The problem of the use and impact of the princile of individual and differentiated approach to the process of instrumental performance competence of future teachers of music. The use of individual and differentiated in the the process of formation of instrumental performing competence of the future teachers of musical art, is one such organization of pedagogical influence, which implies taking into account individual characteristics, diagnosis personal-typological characteristics and abilities of students, introduction of innovative pedagogical technologies, the art of interpretation tasks of varying complexity, providing possibilities of choice of individual learning path for self-realization and self-expression of students in the field of music and performing artsukіндивідуалізація диференціаціямайбутній вчитель музикиінструментально-виканавська компетентністьдиференціація навчанняпринцип індивідуалізаціїіндивідуальний підхідиндивидуализацияинструментально-исполнительская компетентностьдифференциация обученияпринцип индивидуализациидифференцированный подходиндивидуальный подходдифференциацияindividualizationperforming instrumental competencedifferentiation studiesthe principle of individualizationa differentiated approachindividual approachdifferentiationІндивідуально-диференційований підхід у процесі формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього учителя музичного мистецтваArticle