Горбенко, Олена Борисівна2016-06-142016-06-142012Горбенко О. Б. Критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутнього вчителя музики / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 100-106.http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1474(uk) У статті розкривається значення музично-інструментальної підготовки у професійній діяльності вчителя музики, виявляються особливості процесу художньої інтерпретації, визначаються критерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутніх фахівців.(ru) В статье раскрывается значение музыкально-инструментальной подготовки учителя музыки, выявляются особенности процесса художественной интерпретации, определяются критерии сформированности музыкально-интерпретационных умений будущих специалистов.ukмайбутній учитель музикимузично-інтерпретаційні умінняхудожня інтерпретаціямузично-інструментальна підготовкаКритерії сформованості музично-інтерпретаційних умінь майбутнього вчителя музикиArticle