Свещинська, Наталя Василівна2016-04-192016-04-192014Свещинська Н. В. Формування виконавської майстерності майбутнього педагога-інструменталіста / Наталя Василівна Свещинська // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 173-179.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1063uk) У статті розглядаються різні підходи до формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики на уроках в інструментальному класі. Приділяється увага ретроспективному аналізу поглядів визначних методистів щодо формування професійно необхідних якостей, вмінь та навичок під час навчання на музичному інструменті. Визначається змістовна характеристика означеного поняття, аналізуються принципи навчання в інструментальному класі під час підготовки студентів до майбутньої музично-професійної та виконавської діяльності.(ru) В статье рассматриваются разные подходы к вопросу о формировании исполнительского мастерства будущего учителя музыки на уроках в инструментальном классе. Проведен краткий ретроспективный анализ относительно формирования профессионально необходимых качеств, умений и навыков во время обучения игре на музыкальном инструменте. Дается определение содержательной характеристики рассматриваемого понятия, анализируются принципы обучения в инструментальном классе во время подготовки студентов к будущей музыкально-профессиональной и исполнительской деятельности.(en) This article discusses the various approaches to the formation of future performance skills in the tool class. Attention is paid to the retrospective analysis of point of views on the formation of professional trainers necessary qualities and skills while learning a musical instrument. Determine meaningful characterization appointed concepts, analyzes principles of learning in the instrumental class in the preparation of students for future music and professional executive work. Rethinking understanding of mastery instrumentalist musician is defined as a set of technically-instrumental and artistic interpretation skills, based on the personal qualities of the musician. Performing the device is an integral education, which includes a number of elements and covers two sides performing activities -technical and art, the simultaneous manifestation of which is in the process of execution of works provides technical and aesthetic quality of the game.ukвиконавська майстерністьвиконавська діяльністьмузично-професійна діяльністьвиконавський апаратпрофесійна підготовкапрофесійний розвитокмайбутній вчитель музикиисполнительское мастерствоисполнительская деятельностьмузыкально-профессиональная деятельностьисполнительский аппаратпрофессиональная подготовкапрофессиональное развитиебудущий учитель музыкиperformance activitiesperfoming apparatustrainingprofessional developmentfuture music teacherФормування виконавської майстерності майбутнього педагога-інструменталістаArticle