Фурсикова, Тетяна Володимирівна2016-05-202016-05-202012Фурсикова Т. В. Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки: результати дослідно-експериментальної роботи / Тетяна Володимирівна Фурсикова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 112. - С. 360-368.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1279(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної теорії та практики – формуванню готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності. У статті розкрито сутність і структурні компоненти досліджуваного поняття, виокремлено педагогічні умови формування цієї інтегрованої характеристики. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи, яка реалізувалася за логікою трьох взаємопов’язаних етапів: пропедевтичного, фахово-зорієнтованого, творчо-самостійного.(ru) Статья посвящена актуальной проблеме современной педагогической теории и практики – формированию готовности будущих учителей изобразительного искусства к применению компьютерной графики в профессиональной деятельности. В статье раскрыта сущность и структурные компоненты исследуемого понятия, выделены педагогические условия формирования этой интегрированной характеристики. Приведены результаты опытно-экспериментальной работы, которая реализовалась по логике трех взаимосвязанных этапов: пропедевтического, профессионально-ориентированного, творчески самостоятельного.ukобразотворче мистецтвомайбутні вчителіпрофесійна діяльністькомп’ютерна графікаготовністьформуванняпедагогічні умовиПідготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки: результати дослідно-експериментальної роботиArticle