Савченко, Наталія Сергіївна2015-07-172015-07-172013Савченко Н. В. Василь Сухомлинський і Казимир Денек про утвердження системи світоглядно-естетичних цінностей як вищого сенсу освітньо-виховної діяльності учителя / Наталія Сергіївна Савченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 123, т. II. - С. 296-300.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/223На сучасному етапі розвитку вітчизняної педагогічної освіти існує настійна потреба у пошуках шляхів освоєння кращих, новаторських зразків як вітчизняного, так і зарубіжного досвіду. Стаття присвячена порівнянню головних засад впливу освітньо-виховних ідей на інтелектуально-творчу діяльність учнів у педагогічних системах двох видатних педагогів В. Сухомлинського і К. Денека.ukновітні педагогічні системиновітні педагогічні технологіїметодика компаративної педагогікироль морального імперативусвітоглядно-естетичні цінностіпедагогічна системаВасиль Сухомлинський і Казимир Денек про утвердження системи світоглядно-естетичних цінностей як вищого сенсу освітньо-виховної діяльності учителяArticle