Радул, Ольга Сергіївна2015-11-272015-11-272014Радул О. С. Оберігальна педагогіка східних слов’ян (VI-XІІІ ст.) / Ольга Сергіївна Радул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 125. - С. 166-171.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/657(UA) Народна педагогіка східних слов’ян VI-XІІІ ст. мала оберігальну спрямованість, що зумовлюється язичницькими віруваннями у добрі і злі сили. У статті, на підставі археологічних, етнографічних джерел, історичних досліджень, пам’яток фольклору розглянуто різноманітні засоби оберігальної педагогіки.(EN) Folk pedagogy of the Eastern Slavs of VI–XIII century had a direction of using talismans, which was caused by pagan beliefs in forces of good and evil. Different means of talisman pedagogy, such as personal apotropies, ornamentation of children's toys with protective symbols, ritual and non-ritual actions, imitations and rites, ways of curing children's diseases and words-talismans are viewed in this article on the basis of archaeological and ethnographic sources, historic research and folklore monuments.ukнародна педагогікасхідні слов’яниобереги-діїобереги-словаапотропеїfolk pedagogy of the Eastern Slavs of VI–XIII c.action-talismanword-talismanapotropiesОберігальна педагогіка східних слов’ян (VI-XІІІ ст.)Article