Рябовол, Лілія Тарасівна2016-12-212016-12-212011Рябовол Л. Т. Діалектичні суперечності як рушійні сили процесу навчання правознавства в школі / Лілія Тарасівна Рябовол // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 93. – C. 165-169.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2080(uk) У статті проведено аналіз діалектичних суперечностей, які виникають у процесі навчання праву, здійснено їхню класифікацію, визначено методично-дидактичні умови перетворення суперечностей на рушійні сили даного процесу.(ru) В статье проведен анализ диалектических противоречий, которые возникают в процесу обучения праву, разработана их классификация, определены методическо-дидактические условия, при соблюдении которых противоречия можуть стать двигателем даного процеса.ukпроцес навчання правудіалектичні суперечності: зовнішні, внутрішнідіалектичні суперечності: об’єктивні, суб’єктивнірушійні сили процесу навчання правуДіалектичні суперечності як рушійні сили процесу навчання правознавства в школіArticle