Набока, Борис Стефанович2016-12-212016-12-212011Набока Б. С. Пізнавальна діяльність як основа розвитку особистості учня / Борис Стефанович Набока // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 93. – C. 111-115.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2071(uk) У статті аналізуються проблеми наукових основ організації навчального процесу: теорії навчання (дидактики), діяльнісного підходу, мотивації учіння, навчально-пізнавальній діяльності, активізації пізнавальної діяльності.(ru) В статье анализируются проблемы научных основ организации учебного процесса: теории обучения (дидактики), деятельностного подхода, мотивации учения, учебно-познавательной деятельности, активизации познавательной деятельности.ukтеорія навчання (дидактика)діяльнісний підхідпізнавальний інтереспізнавальна діяльністьмотивація учіннянавчально-пізнавальна діяльністьактивізація пізнавальної діяльностіПізнавальна діяльність як основа розвитку особистості учняArticle