Юрчак, Вікторія Володимирівна2015-11-192015-11-192015Юрчак В. В. Формування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходу / Вікторія Володимирівна Юрчак // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 264-268.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/513У статті обґрунтовано необхідність застосування диференційованого підходу в процесі формування музично-теоретичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Наведено зміст диференційованих завдань для студентів, які застосовуються на заняттях теорії музики та сольфеджіо.ukмузично-теоретична компетентністьдиференційований підхіддиференційовані завданняФормування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходуArticle