Садовий, Микола ІллічТрифонова, Олена МихайлівнаСтадніченко, Світлана Миколаївна2016-11-292016-11-292014Садовий М. І. Формування сучасної наукової картини світу засобами системи наскрізних понять / Микола Ілліч Садовий, Олена Михайлівна Трифонова, Світлана Миколаївна Стадніченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 65-70.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2020(uk) В сучасних умовах розвитку суспільства учні використовують додатковий інформаційний ресурс поза навчальним закладом. З метою формування в суб ’єктів навчання наукової картини світу є потреба переглянути зміст методів навчання щодо раціональності їх застосування на всіх етапах навчально-виховного процесу в школі. У цій статті розглянуто варіанти вдосконалення методики формування у школярів наукової картини світу за рахунок оптимізації та раціоналізації використання методів навчання фізики.(en) In the modern terms of development of society a nd at the increase of the role of informative resource that students get extra curriculum, informing the subjects of studies o f scientific picture of the world have a necessity to revise maintenance of methods of studies in relation to rationality of their application at all stages of educational-educator process at school. Therefore this article considers variants of perfection of form in g methodology for the schoolchildren of scientific picture of the world due to optimization and rationalization of the use of methods of studies in educational process ofphysics.ukсучасна наукова картина світуметоди навчаннянавчально-виховний процесоптимізаціяінформаційний ресурсmodern scientific picture of the worldmethods of studieseducational-educator processoptimizationinformative resourceФормування сучасної наукової картини світу засобами системи наскрізних понятьArticle