Проскурова, Світлана Володимирівна2016-05-162016-05-162011Проскурова С. В. Дослідницький потенціал методу усної історії / Світлана Володимирівна Проскурова // Наукові записки КДПУ. Серія: Історичні науки / ред. В. М. Філоретов [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 14. – С. 285-294.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1189(uk) Стаття присвячена проблемам теоретико-методичного забезпечення етнографічної практики студентів історичних факультетів (на досвіді організації польових етнографічних практик на факультеті історії та права Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка в 2006 - 2010 рр.).(en) The article deals with the problems of theoretico-methodolodigical support for the ethnographic practice of the students of historical departments (bassed on the experience of conducting field ethnographic practice at the historical department of Kirovograd State Pedagogical University named after V. Vynnychenko in 2006 – 2010).(ru) Статья посвящена проблемам теоретико-методического обеспечения этнографической практики студентов исторических факультетов (из опыта организации полевых этнографических практик на факультете истории и права Кировоградского государственного педагогического университета им. В. Винниченка в 2006 – 2010 гг.)ukусна історіяекстрімзона “відчуження“соціально-виховна практикапостмодернізмполітична історіямікроісторіясоциально-воспитательная практикаустная историямикроисторияполитическая историяпостмодернизмэкстримзона “отчуждения“verbal historyekstrimarea of alienationsocialeducate practicepostmodernizmpolitical historymikroistoriyaДослідницький потенціал методу усної історіїArticle