Shandruk, SvitlanaШандрук, Світлана Іванівна2016-11-292016-11-292014Shandruk S. Second lang enge acquisition for biling enl and foreign students / Svitlana Shandruk // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 70-73.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2021(uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення мови на рівні початкової школи; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальнихучнів, так і для носіїв інших мов і культур.(en) The article discusses cognitive aspects of foreign lang enge learning at elementary school level. Effectiveness of immersion programs that use second lang enge acquisition for biling enl students as well as people who speak other lang enges and come from other cultures is analysed.enкогнітивний підхідвивчення мовиособливості опанування іноземної мовиcognitive approachlang enge learningsecond lang enge acquisitionSecond lang enge acquisition for biling enl and foreign studentsArticle