Трифонова, Олена Михайлівна2016-02-152016-02-152015Трифонова О. М. Навчання технологій та фізики в школі як основа профорієнтаційної діяльності / Олена Михайлівна Трифонова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч. 1. – С. 148-152.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/813(UA) У статті розглядаються методичні підходи до організації профорієнтаційної діяльності вчителів під час вивчення фізики, трудового навчання та технологій у загальноосвітніх навчальних закладах. Приділено увагу формуванню готовності учнів до вибору майбутньої професійної діяльності. Реалізація цих завдань вбачається у запровадженні системи трудового виховання.ukнавчання та вихованняпрофорієнтація, навчання фізикитрудового навчання та технологійвибір подальшої професійної діяльностіНавчання технологій та фізики в школі як основа профорієнтаційної діяльностіArticle