Пасічник, Наталя ОлексіївнаРіжняк, Ренат Ярославович2023-05-182023-05-182023Пасічник Н. О. Розв’язування шкільних задач інтегративного змісту: математика та економіка / Наталя Олексіївна Пасічник, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки ЦДУ імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023. - Випуск 208. - С. 43–50. URL: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-208-43-50https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4551(ua) Стаття присвячена розкриттю особливостей формування у старшокласників умінь розв’язувати та досліджувати задачі інтегративного змісту, що пропонуються в курсах математики та економіки. Проведене дослідження дало можливість розкрити зміст методичних умов для формування в учнів знань та умінь інтегративної діяльності. Інтегративний підхід у навчанні математики та економіки доцільно реалізовувати з використанням творчих компонентів діяльності для моделювання та дослідження моделей в задачах інтегративного змісту. Вибір обсягу реалізації інтегративного підходу проводиться з врахуванням загальної мети організації навчальної діяльності учнів (або суб’єктів навчання). При реалізації інтегративного підходу вчитель (викладач) математики (економіки) організовує процес мисленого об’єднання компонентів математичних та економічних компетентностей за їх істотними ознаками; а тому при проведенні описаної навчальної роботи продуктивним для використання є метод узагальнення.ukінтегративний підхідзадачі інтегративного змістуматематикаекономікамоделюванняРозв’язування шкільних задач інтегративного змісту: математика та економікаArticle