Щирбул, Олександр МиколайовичShchirbul, Oleksandr2016-02-152016-02-152015Щирбул О. М. Використання фундаментальних знань як невід’ємна складова частина підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчості / Олександр Миколайович Щирбул // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч. 1. – С. 101-104.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/809(UA) У статті розглядаються проблеми фундаменталізації підготовки студентів. На основі аналізу змісту дисципліни «Технічна творчість» визначено фундаментальні дисципліни та знання, необхідні для якісної підготовки майбутніх учителів технологій в аспекті технічної творчості.(EN) In the article the problems of fundamentalization of education. Analyzed the content of the discipline»Technical creativity», which is the discipline of professional preparation of future teachers of technology. Based on the analysis determined the fundamental discipline and knowledge necessary for quality training of future teachers in the aspect of technical creativity.ukфундаменталізація підготовкифундаментальні дисциплінитехнічна творчістьrefinement of trainingfundamental disciplinetechnical creativityВикористання фундаментальних знань як невід’ємна складова частина підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчостіUse fundamental knowledge integral part of preparation of future teachers technology with design worksArticle