Руденко, Артем ГригоровичRudenko, A. H.2025-06-302024https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/6043Руденко А. Г. Комп’ютерне моделювання рекламної кампанії засобами пакету символьних обчислень : кваліфікаційна робота бакалавра : спец. 122 Комп’ютерні науки / Артем Григорович Руденко // Факультет математики, природничих наук та технологій, кафедра інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка; наук. кер.: Володимир Володимирович Нарадовий, канд. техн. наук, доц., доцент кафедри інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти. – Кропивницький, 2024. – 56 с.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки візуальних програмних додатків для моделювання соціальних явищ. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати соціальне явище рекламної кампанії на базі моделі Лоткі-Вольтерра. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing visual software applications for modeling social phenomena. A computer program has been created that makes it possible to simulate the social phenomenon of an advertising campaign based on the Lotky-Volterra modelukмаплетмоделювання соціальних явищмодель рекламиmappletmodeling of social phenomenaadvertising modelКомп’ютерне моделювання рекламної кампанії засобами пакету символьних обчисленьComputer modeling of an advertising campaign by means of a package of symbolic calculationsQualification work