Бровченко, Катерина ОлександрівнаBrovchenko, K.O.2025-06-242024https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5970Бровченко К. О. Формування пізнавальної активності учнів середнього шкільного віку на уроках музичного мистецтва : кваліфікаційна робота магістра : спец. 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Катерина Олександрівна Бровченко // Факультет педагогіки, психології та мистецтв, кафедра мистецької освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка ; наук. кер. Тетяна Борисівна Стратан-Артишкова, д. пед. н.,проф., професор кафедри мистецької освіти. – Кропивницький, 2024. – 86 с.(ua) У кваліфікаційній роботі розкривається зміст поняття «пізнавальна активність» у науковій, методичній літературі, педагогічній практиці та визначаються його структурні компоненти. Окреслено педагогічні умови та рівні сформованості пізнавальної активності учнів середнього шкільного віку. Розроблена й експериментально перевірена методика формування пізнавальної активності учнів середнього шкільного віку засобами інтерактивних інтернет-технологій на уроках музичного мистецтва. (en) The qualification paper reveals the concept of «cognitive activity» as presented in scientific and methodological literature and pedagogical practice, defining its structural components. The pedagogical conditions and levels of the formation of cognitive activity in middle school students are outlined. A methodology for forming cognitive activity in middle school students through the use of interactive internet technologies in music art lessons has been developed and experimentally tested.ukпізнавальна активністьінтернет-технологіїінтерактивні платформиінтеграція мистецтвмузичне мистецтвоучні середнього шкільного вікуcognitive activityinternet technologiesinteractive platformsintegration of artsmusic artmiddle school studentsФормування пізнавальної активності учнів середнього шкільного віку на уроках музичного мистецтваFormation of Cognitive Activity of Middle School Students in Music Art LessonQualification work