Анісімов, Микола ВікторовичAnisimov, Mykola2016-02-152016-02-152015Анісімов М. В. Системний аналіз літератури з креслення для середніх професійних навчальних закладів / Микола Вікторович Анісімов // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч. 1. – С. 114-118.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/810(UA) У статті проведений системний аналізпідручників, навчальних і методичних посібників з предмету технічне креслення, які сьогодні застосовуються викладачами й майстрами виробничого навчання при підготовці складних електро- і радіотехнічних професій у професійних технічних навчальних закладах. Були також досліджені різні підручники, навчальні посібники, довідники, задачники й інші методичні матеріали, які були підготовлені з інших предметів.(EN) Inarticle the system analysisof textbooks, educational and methodical grants in a subject of technical plotting which are applied today by teachers and masters of inservice training by preparation difficult electro-and radio engineering trades in professional technical educational institutionsis carried out. There were also investigated different textbooks, manuals, directories, books of problems and other methodical materials which have been prepared in other subjects. It was necessary for making for the reason to reveal those intersubject communications which are necessary for subject studying technical plotting. The system analysis of the educational literature was spent with application of special criteria which have been developed by the author.ukпідручникнавчальний посібниктехнічне кресленняпрофесійний технічний навчальний закладміжпредметні зв'язкитhe textbooktechnical plottingthe manualprofessional technical educational institutionintersubject communicationsСистемний аналіз літератури з креслення для середніх професійних навчальних закладівThe system analysis of the literature onplotting foraverage professional educational institutionsArticle