Чубар, Василь Васильович2016-03-242016-03-242014Чубар В. В. Наступність профільного навчання технологій у загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах / Василь Васильович Чубар // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 229-233.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/949(UA) У статті проаналізовано теоретичні та методичні аспекти реалізації наступності у процесі загальноосвітньої та професійно-технічної освіти. Запропоновано підходи до удосконалення змісту навчання та оптимального поєднання методів, форм і способів реалізації наступності у процесі профільного навчання технологій виробництва старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів та професійно-технічного навчання.(EN) Theoretical and methodological aspects of realizing the principle of succession in the process of secondary comprehensive and professionally biased education have been analyzed in the paper. The paper suggests the ways of improving the content of teaching and providing anoptimal combination of methods, forms, and means of implementing the principle of succession in the process of profile teaching of production technology to high school children at comprehensive schools and the institutions of professional and technical education.ukпрофільне навчаннятехнології виробництванаступність знаньоптимальний змістпрофільна технологічна освітасучасна модель профільного навчанняпрофесійно-технічна освітаНаступність профільного навчання технологій у загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладахArticle