Степаненко, Аліна-Алла ВячеславівнаСтепаненко, Алла ВячеславовнаStepanenko, Alla2018-07-092018-07-092018Степаненко А. В. Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі в контексті інклюзивної освіти / Алла В’ячеславівна Степаненко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 574-578.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/3155(uk) У статті розкривається проблема підготовки учителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу сучасної школи в контексті інклюзивної освіти. Висвітлюються педагогічні умови, за яких може застосовуватися освітній процес нового змісту. До них належать: підготовка вчителя іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу; створення на уроках доступного середовища; керування учителем освітнім процесом учнів середньої школи у взаємодії з ними.(ru) В статье раскрывается проблема подготовки учителей к реализации личностно-ориентированного образовательного процесса современной средней школы. Освещаются педагогические условия, при которых может применяться образовательный процесс нового содержания. К ним относятся: подготовка учителя к реализации личностно-ориентированного образовательного процесса; создание на уроках доступной среды; управления учителем образовательным процессом учащихся начальной школы во взаимодействии с ними.(en) The article reveals the problem of the training of teachers to the implementation of the personally-oriented educational process at the modern secondary school. The pedagogical conditions when the educational process of new content may apply are disclosed. They are: the training of teachers to the implementation of the personally-oriented educational process; the creation of available environment at the lessons; the management of the educational process at secondary school in the interaction with pupils.ukосвітній процесособистісно-орієнтованаінклюзивна освітаучнісучасна школапедагогічні умовисередовищевзаємодіяосвітнє завданняобразовательный процессличностно-ориентированноеинклюзивное образованиеученикисредняя школапедагогические условиясредавзаимодействиеобразовательное задачиeducational processpersonally-orientedinclusive educationpupilssecondary schoolpedagogical conditionsenvironmentinteractioneducational taskПідготовка майбутніх вчителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі в контексті інклюзивної освітиПодготовка будущих учителей иностранных языков к реализации личностно-ориентированого образовательного процесса в современной школе в контексте инклюзивного образованияPreparing offuture foreign language teachers for realization of personally-oriented educational process in modern school in context of inclisive educationArticle