Черкасов, Володимир Федорович2016-04-182016-04-182014Черкасов В. Ф. Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво») / Володимир Федорович Черкасов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 133. – С. 65-73.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1051(uk) У статті обґрунтовано мету, завдання, зміст і принципи початкової, базової та повної середньої освіти, які уможливлюють нові підходи до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання молоді.(ru) Статья посвящена обоснованию цели, задач и принципов начального, базового и полного среднего образования, которые определяют новые подходы к решению задач художественно-эстетического воспитания молодежи.(en) In the article the purpose, objectives, content and principles of primary, basic and secondary education to national standards of primary, basic and secondary education, aimed at solving problems of secondary schools second and third degree. In addition, the main effect characterized musical and pedagogical techniques, among which are: the perception of music, vocal and choral work, musical-theoretical training, improvisation, playing musical instruments, movement to music, the development of music and creativity, formation music culture and intellectual and artistic thinking. We proved the influence of different types and genres of music on the artistic and aesthetic education of youth.ukхудожньо-естетичне вихованнязображальність у музицівиражальність у музиціжанри мистецтвавиди мистецтвамаршовістьестетичне вихованнямузикамузичне мистецтвомистецтвонародна музикапісенністьтанцювальністьtypes and genres of art and figurativeness and expressiveness in musicart musicmusicsongfolk musicmarchdanceart and aesthetic educationКонцептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво»)Article