Уйсімбаєва, Наталія Василівна2016-11-302016-11-302014Уйсімбаєва Н. В. Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя / Наталія Василівна Уйсімбаєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 132. - С. 222-226.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2045(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.(en) In the article self-perfection of the personality is seen as the highest form of the personality’s self-development, as an opportunity for personal growth and striving to move closer to a certain ideal gaining characteristics and traits of the personality. The content and the sense of the process of self-perfection of personality of future teachers as a factor in personality development are defined.ukрозвиток особистостісаморозвитокідеалдіяльністьсамовдосконаленняособистісне самовдосконаленнясамовихованняpersonal developmentself-developmentactivitythe idealself-perfectionpersonal self-perfectionselfeducationОсобистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителяArticle