Савченко, Олександр ОлеговичSavchenko, O. O.2025-06-262024https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/6005Савченко О. О. Розробка та дослідження ігрових додатків : кваліфікаційна робота магістра : спец. 122 Комп’ютерні науки освітня програма Комп’ютерні науки / Олександр Олегович Савченко // Факультет математики, природничих наук та технологій, кафедра інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка ; Наук. кер. Олена Віталіївна Присяжнюк, кандидат технічних наук; доцент, доцент кафедри інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти . – Кропивницький, 2024. – 70 с.(ua) Робота присвячена дослідженню використання штучного інтелекту в ігровій індустрії. Розглянуто інтеграцію ML-Agents для створення ігрових агентів, здатних адаптуватися до поведінки гравця. Описано розробку середовища засобами Unity, де ШІ навчається приймати рішення забезпечуючи динамічний ігровий процес. (en) The work is devoted to the study of the use of artificial intelligence in the gaming industry. The integration of ML-Agents to create game agents capable of adapting to player behavior is considered. It describes the development of an environment using Unity, where AI learns to make decisions and provides a dynamic gameplay.ukштучний інтелектігриML-Agentsмашинне навчанняartificial intelligencegamesmachine learningРозробка та дослідження ігрових додатківUsing artificial intelligence in gamesQualification work