Подопригора, Наталія ВолодимирівнаГур’євська, Олександра МиколаївнаPodopryhora, N. V.2016-11-112016-11-112012Подопригора Н. В. Використання мнемотехнік у методиці навчання термодинаміки / Наталія Володимирівна Подопригора, Олександра Миколаївна Гур’євська // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: педагогічна. – 2012. – Вип. 18: Інновації в навчанні фізики: національний та міжнародний досвід. – С. 223-225. – (Index Copernicusinternational).https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1996(uk) У статті розглядається можливість застосування мнемотехніки під час вивчення теми«Метод термодинамічних потенціалів» у методиці навчання термодинаміки в курсі теоретичної фізики. Аналізуються психолого-педагогічні аспекти використання мнемотехнік і ейдотехнології у процесі запам’ятовування фактологічного навчального матеріалу.(en) In article possibility of application of a mnemonics is considered at theme studying «the Method of thermodynamic potentials» in a technique of training of thermodynamics in a course of theoretical physics. Psychological and pedagogical aspects of use of a eidetic memory and mnemonic device in the course in the process of memorizing of educational material.ukейдетикамнемотехнікатермодинамікаметод термодинамічних потенціалівeidetic memorymnemonic devicethermodynamicsthe method of thermodynamic potentialsВикористання мнемотехнік у методиці навчання термодинамікиArticle