Смірнова, Ліна Леонідівна2015-12-022015-12-022012Смірнова Л. Л. Методичні аспекти формування соціокультурної компетентності майбутнього учителя іноземної мови / Ліна Леонідівна Смірнова // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць / ред. Г. Д. Клочек [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 104, ч. 2. – С. 410–416.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/746(UA): У статті зроблено акцент на особистісні характеристики соціокультурно компетентного майбутнього учителя іноземної мови. Визначено та розкрито методичні можливості підвищення ефективності формування соціокультурної компетентності майбутнього фахівця.(EN) Personal peculiarities of socioculturally competent future teacher of foreign language are studied. The methodology of effective forming of future specialist’s sociocultural competence is determined.ukтренінг асертивностісоціокультурна компетентністьпроективне навчанняa future teacher of foreign language, project methodsociocultural competenceeffective methodologytraining of assertivenessМетодичні аспекти формування соціокультурної компетентності майбутнього учителя іноземної мовиArticle