Рябовол, Лілія Тарасівна2017-03-232017-03-232011Рябовол Л. Т. Професійна компетентність учителя правознавства як умова формування правової компетентності учнів / Лілія Тарасівна Рябовол // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: Мартинюк М. Т.]. – Умань : ПП Жовтий, 2011. - Ч. 1. - С. 223-230.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2284(uk) У статті досліджено сутність поняття професійної компетентності вчителя правознавства. Доведено що професійно компетентний педагог, той, який у цілісній структурі особистості має єдність теоретичної і практичної готовності до професійної діяльності. Визначено поняття правової компетентності учнів у вузькому й широкому розуміннях охарактеризовано її як загально предметну, тобто таку, що виробляється під час вивчення усіх правознавчих предметів в основній та старшій школі Обґрунтовано взаємозв’язок та взаємообумовленість професійної компетентності вчителя правознавства і правової компетентності учнів у процесі навчання правознавства.(ru) В статье изучено сущность понятия профессиональной компетентности учителя правоведения. Доказано, что профессионально-компетентный педагог, который в целостной структуре личности имеет единство теоретической и практической готовности к профессиональной деятельности. Определено понятие правовой компетентности учеников в узком и широком понимании, дана характеристика ей как общепредметной компетентности, тоесть такой, которая вырабатывается во время изучения всех правовых предметов в школе. Обосновано взаимосвязь и взаимообусловленность профессиональной компетентности учителя правоведения и правовой компетентности учеников в процессе обучения правоведению.(en) In the article the essence of the concept of professional competence of teachers of jurisprudence, it is proved that professionall expertise – such teacher, to whole personality structure holds the unity of theoretical and practical preparedness for professional work; defined the concept of legal competence students in the narrow and broad sense, the characteristic of her as the overall subiect competence, one that is produced during the study of all legal subject in primary and high school; substantiated the relationship and interaction conditionality seasoned professional competence of teachers of jurisprudence and legal competence of students in the learning process jurisprudence.ukкомпетентнісний підхідпрофесійна компетентність учителя правознавстваправова компетентність учнівкомпетентностный походпрофессиональная компетентность учителя правоведенияправовая компетентность учениковa campaign of competenceprofessional competence of the teacher of jurisprudencelegal competence of pupslsПрофесійна компетентність учителя правознавства як умова формування правової компетентності учнівArticle