Губа, Світлана Анатоліївна2016-06-112016-06-112011Губа С. А. Зовнішні чинники формування культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мови / Світлана Анатоліївна Губа // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 99. – С. 73-82.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1450(uk) У статті йдеться про глобалізаційні процеси сучасності та їхній деструктивний вплив на освіту, інтелектуальний та духовний розвиток молоді завдяки широкому домінуванню стандартів масової культури. Культурна самоідентифікація розглядається як одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в епоху глобалізацій них змін.(ru) Статья посвящена анализу глобализационных процессов современности, их деструктивному влиянию на образование, интеллектуальное и духовное развитие благодаря широкому доминированию стандартов массовой культуры. Культурная самоидентификация рассматривается как одна из важнейших составляющих профессиональной подготовки будущих учителей иностранного языка в эпоху глобализационных изменений.ukпрофесійно-педагогічна підготовка вчителя іноземних мовморальністьосвітацінностікультурна самоідентифікаціямасова культураглобалізаціяЗовнішні чинники формування культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мовиArticle