Рацул, Анатолій БорисовичRatsul, Anatoly Borisovoch2021-10-082021-10-082018Рацул А. Б. Система самореалізації школярів павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Анатолій Борисович Рацул // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. - Вип. 171. – С. 135-139.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/3875(uk) Досліджена система самореалізації вихованців Павлиської школи. Накреслені шляхи та умови залучення школярів до трудової, технічної та художньої діяльності. Виявлені закономірності самореалізації на етапах самовиявлення, самовираження та самоствердження. Обґрунтована сутність компонентів системи, де емоції, збудження, протиріччя, пошана, заслуги, успіх, вияв можливостей, корисність є ведучими.(en) The system of self-actualization of pupils of the Pavlik school is investigated. Draw ways and conditions for involving schoolchildren in labor, technical and artistic activities. The patterns of self-realization at the stages of selfexpression, self-expression and self-affirmation are revealed. The essence of the components of the system is grounded, where emotions, excitements, contradictions, honor, merits, success, possibilities of appearance, utility are leading.ukсистемасамореалізаціяшляхиумовизакономірностісистемасамореализацияпутиусловиязакономерностиsystemself-realizationwaysconditionsregularitiesСистема самореалізації школярів Павлиша в педагогічній спадщині В. СухомлинськогоSystem of self-realization of pavlisch schools in the pedagogical holiday of V. SukhomlinskogoArticle