Горбенко, Олена Борисівна2016-05-312016-05-312012Горбенко О. Б. Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 107, ч. 1. – С. 117-124.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1352(uk) У статті розкривається сутність діалогового принципу навчання, його значення і специфіка в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін.(ru) В статье раскрывается сущность диалогового принципа обучения, его значение и специфика в процессе преподавания музыкально-инструментальных дисциплин.ukдіалогове спілкуванняхудожньо-інтерпретаційний процесмузично-інструментальні дисципліниіндивідуально-диференційований підхідДіалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплінArticle