Озерна, Наталія МиколаївнаOzerna, N.2021-06-042021-06-042018Озерна Н. М. Виховна спрямованість літератури для дітей В. О. Сухомлинського / Наталія Миколаївна Озерна // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : "КОД, 2018. - Вип. 172. – С. 178-182.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/3709(uk) У статті розглянуто виховну спрямованість літератури для дітей В. О. Сухомлинського. Визначено основні форми роботи з дитячою книжкою. Розкрито зміст кожної форми роботи з дитячою літературою. Проаналізовано виховний потенціал казки, коротких казкових оповідань. Розглянуто теоретичне і практичне значення книжки у вихованні дітей дошкільного віку в навчально-виховному процесі.(en) In the article educational direction of literature for the children is exposed V. O. Suhomlinsky. The basic forms of work are certain with child’s book. Definitely every form of work is certain with child’s literature. Educator potential of fairy-tale, short fairy-tale stories are analyzed. The theoretical and practical value of book is considered in education of children of preschool in an educational-educator process.ukвиховна спрямованістьдошкільне вихованняказкалітература для дітейВ. О. СухомлинськийEducative potentialpreschool educationfairy-talechildren’s literatureV. O. SuhomlinskyВиховна спрямованість літератури для дітей В. О. СухомлинськогоВоспитательная направленность литературы для детей В. А. СухомлинскогоThe educational direction of literature for children of V. O. SuhomlinskyArticle