Лисак, Ярослав АнатолійовичLysak Ya. А.2025-06-242024https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5973Лисак Я. А. Формування вокально-хорових навичок учнів у позашкільній діяльності : кваліфікаційна робота магістра : спец. 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Ярослав Анатолійович Лисак // Факультет педагогіки, психології та мистецтв, кафедра мистецької освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка ; наук. кер. Тетяна Борисівна Стратан-Артишкова, д. пед. н., проф., професор кафедри мистецької освіти. – Кропивницький, 2024. – 60 с.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми формування вокально-хорових навичок учнів у позашкільній діяльності. У першому розділі магістерської роботи здійснено огляд наукових праць з проблеми дослідження, розкрито психолого-педагогічні засади проблеми формування вокально-хорових навичок учнів, особливості вокально-хорової роботи у позашкільній діяльності, схарактеризовано критерії та показники сформованості вокально-хорових навичок учнів. У другому розділі магістерської роботи визначено педагогічні умови формування вокально-хорових навичок учнів у позашкільній діяльності (створення творчо-комунікативного освітнього середовища, здійснення особистісно-творчого підходу, залучення учнів до концертно-виконавської діяльності), подано методику їх формування. (en) The qualification work is devoted to the study of the problem of formation of students' vocal and choral skills in extracurricular activities. In the first chapter of the master's thesis, a review of scientific works on the research problem was carried out, the psychological and pedagogical foundations of the problem of forming students' vocal and choral skills are revealed, the peculiarities of vocal and choral work in extracurricular activities, the criteria and indicators of the formation of students' vocal and choral skills are characterized. In the second chapter of the master's thesis, the pedagogical conditions for the formation of students' vocal and choral skills in extracurricular activities are determined (creation of a creative and communicative educational environment, the implementation of a personal and creative approach, the involvement of students in concert and performing activities), the methodology of their formation is presented.ukвокально-хорові навичкипозашкільна діяльністьпедагогічні умовиучні молодшого шкільного вікуvocal and choral skillsextracurricular activitiespedagogical conditionsstudents of primary school ageФормування вокально-хорових навичок учнів у позашкільній діяльностіFormation of students' vocal and choral skills in extracurricular activitiesQualification work