Бургун, Ірина ВасилівнаБургун, Ирина ВасильевнаBurhun, Irina2017-05-172017-05-172016Бургун І. В. Класифікація фізичних задач в контексті компетентнісної освіти / Ірина Василівна Бургун // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 3. – С. 35-38.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2462(uk) Стаття присвячена проблемі класифікації фізичних задач у контексті компетентнісного підходу до навчання, визначенню їх типів, класів, видів, підвидів на основі науково обґрунтованих критеріїв.(ru) Статья посвящена проблеме классификации физических задач в контексте компетентностного подхода к обучению, определению их типов, классов, видов, подвидов на основе научно обоснованных критериев.(en) The article deals with the classification of physical problems in the context of the competency approach to education, definition of their types, classes, species, subspecies, based on scientific criteria.ukкласифікаціяфізична задачапрактико-орієнтована задачанавчальна задачанавчально-дослідницька задачаклассификацияфизическая задачапрактико-ориентированная задачаучебная задачаучебно-исследовательская задачаclassificationphysical challengepractice-oriented taskthe task of trainingteaching and research taskКласифікація фізичних задач в контексті компетентнісної освітиКлассификация физических задач в контексте компетентностного образованияClassification of physical problems of education in the context of competenceArticle