Садовий, Микола ІллічСадовой, Николай Ильич2016-09-142016-09-142015Садовий М. І. Методика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологій / Микола Ілліч Садовий // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 4. – C. 3-10.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1689(uk) Зміст навчальних предметів, що відносяться до освітньої галузі «Технології», має чітко виражену прикладну спрямованість і реалізуються переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять, тому формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій ми пропонуємо розпочинати з першого курсу навчання у педагогічному вищому навчальному закладі під час вивчення, зокрема, курсу загальної фізики. Для цього нами запропонована методика формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій. При цьому формуються проектно-технологічні та інформаційно-комунікаційні компетентності, які є базовими у підготовці майбутніх учителів технологій. Використання таких досліджень є досить ефективним у частині формування експериментаторської компетентності, яка спрямована на використання здобутих знань. Адже, виконуючи за запропонованою методикою лабораторні роботи у суб’єктів навчання забезпечується формування сучасного і грамотного коригування життєвих уявлень, накопичується безцінний життєвий досвід.(ru) Содержание учебных предметов, которые относятся к образовательной отрасли «Технологии» имеет четко выраженную прикладную направленность и реализуется преимущественно путем применения практических методов и форм организации занятий, потому формирование экспериментаторских компетентностей у будущих учителей технологий мы предлагаем начинать с первого курса обучения в педагогическом высшем учебном заведении во время изучения, в частности, курса общей физики. Для этого нами предложена методика формирования экспериментаторских компетентностей у будущих учителей технологий. При этом формируются проектно-технологические и информационно-коммуникационные компетентности, которые являются базовыми в подготовке будущих учителей технологий. Использование таких исследований является достаточно эффективным в части формирования экспериментаторской компетентности, которая направлена на использование добытых знаний. Ведь, выполняя по предложенной методике лабораторные работы у субъектов обучения обеспечивается формирование современной и грамотной корректировки жизненных представлений, накапливается бесценный жизненный опыт.ukекспериментаторська компетентністьпідготовка вчителів технологійлабораторний практикумлабораторный практикумкомпетентнісний підхідкомпетентностный походэкспериментаторская компетентностьподготовка учителей технологийМетодика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологійМетодика формирования экспериментаторской компетентности у будущих учителей технологийArticle