Черкасов, Володимир Федорович2015-11-032015-11-032015Черкасов В. Ф. Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів / Володимир Федорович Черкасов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 37-40.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/358У статті порушується питання вивчення психофізіологічних особливостей учнів 1-2 класів початкової школи та визначено їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів. Автором обґрунтовано особливості сприймання, мислення, пам’яті, уяви, почуття, відчуття, уваги при сприйманні та інтерпретації творів музичного мистецтва, в загальноосвітніх навчальних закладах.ukуроки музичного мистецтвамузично-творчий розвитокпсихофізіологічні особливостісприйманнямисленняпам’ятьуявапочуттявідчуттяувагаПсихофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярівArticle