Сальник, Ірина ВолодимирівнаКузьменко, Ольга Степанівна2016-05-252016-05-252007Сальник І. В. Фізичні парадокси як засіб проблемного навчання / Ольга Степанівна Кузьменко, Ірина Володимирівна Сальник // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Величко С. П. [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. - Вип. 72, ч. 2. – С. 171-175.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1308(uk) У статті розглядаються різні способи створення проблемних ситуацій на уроках, а також можливості використання фізичних парадоксів в умовах диференціації фізичної освіти.(en) At the article the different methods of creation of problems situations are examined on lessons, and also possibility of the use of physical paradoxes in the conditions of differentiation of physical education.ukфізичний парадоксдиференціація фізичної освітипроблемне навчанняпроблемне завданняпарадокслогічний парадокспарадоксальністьметодика навчання фізикиФізичні парадокси як засіб проблемного навчанняArticle