Кушнір, Василь АндрійовичРожкова, Наталія ГригорівнаKushnir, Vasily AndreyevichRozhkova, Natalia Grygorivna2015-07-212015-07-212013Kushnir V. A. Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training / V. A. Kushnir, N. G. Rozhkova // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - P41-48.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/242Розглядається ієрархічна структура моделей рівнів невизначеності й відповідної проблемності навчальних ситуацій з позицій теорії діяльності, досліджується продуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчання з цих позицій.Рассматривается иерархическая структура моделей уровней неопределенности и соответствующей проблемности учебных ситуаций с позиций теории деятельности, исследуется продуктивное, развивающее, личностно-ориентированное обучение с этих позиций.enдіяльністьнавчальна ситуаціямодель навчальної ситуаціїневизначеність і проблемність навчальної ситуаціпродуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчанняModels of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of trainingArticle