Рябовол, Лілія ТарасівнаРябовол, Лилия ТарасовнаRiabovol, L.T.2017-03-262017-03-262014Рябовол Л. Т. Правові предметні компетенції як показники профільної правової предметної компетентності (критерії визначення рівнів сформованості) / Лілія Тарасівна Рябовол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2014. – Вип. 8(51). – С. 145–149.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2298(uk) У статті досліджено правову предметну компетентність як багаторівневе утворення, що формується на різних ступенях навчання правознавства в загальноосвітній школі, а також розроблено критерії визначення рівнів сформованості профільної правової предметної компетентності та правових предметних компетенцій відповідно до 12-ти-бальної системи оцінювання.(ru) В статье исследована правовая предметная компетентность как многоуровневое образование, которое формируется на разных ступенях обучения правоведения в общеобразовательной школе, а также разработаны критерии определения уровней сформированности профильной правовой предметной компетентности и правовых предметных компетенций относительно 12-ти-бальной системы оценивания.(en) The summary. The article investigated a substantive legal competence as a multi-level education, which is formed on the different stages of education law in the secondary school, and developed criteria for determining the level of development of the profile of the subject of legal competence and legal subject competences regarding the 12-point evaluation system.ukправова предметна компетентністьправова предметна компетенціяпрофільна правова предметна компетентністькогнітивнапрактично-поведінковааксіологічна компетенціїправовая предметная компетентностьправовая предметная компетенцияпрофильная правовая предметная компетентностькогнитивнаяпрактически-поведенческаяасксиологическая компетенцииlegal subject matter expertiselegal substantive competenceprofile legal subject competencecognitivepractical and behavioralvalue-motivational competenceПравові предметні компетенції як показники профільної правової предметної компетентності (критерії визначення рівнів сформованості)Новые предметные компетенции как показатели профильной правовой предметной компетентности (критерии определения уровней сформированости)Legal substantive competence as a performance profile legal subject competence (criteria for determining the level of development)Article