Мироненко, Наталя Василівна2016-09-162016-09-162009Мироненко Н. В. Особливості проблемного навчання щодо розвитку творчо-інтелектуальних здібностей учнів на уроках технологій / Наталя Василівна Мироненко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – Вип. 82, ч. 1. – С. 69-74.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1735(uk) У статті розглядаються поняття «творчо-інтелектуальні здібності», «інноваційні педагогічні технології». Розкривається сутність проблемного навчання, як однієї з педагогічних технологій, що допомагає у розвитку творчо-інтелектуальних здібностей учнів на уроках технологій. Зазначається важливість впровадження інноваційних педагогічних технологій, а саме проблемного навчання у навчальному процесі при підготовці майбутнього вчителя технологій.(en) The article deals with the notions of “creative and intellectual abilities” and “innovative pedagogical technologies”. It snows the essence of problem teaching as one of pedagogical technologies that helps to develop creative and intellectual abilities of pupils at the lessons of Technologies. It takes into consideration the significance of the implementation of innovative pedagogical technologies, specifically the implementation of problem teaching in the process of studying while preparing future Technology teachers.ukвчитель технологійнавчальний процеспедагогічні технологіїінноваційні педагогічні технологіїтворчо-інтелектуальні здібностіпроблемне навчанняОсобливості проблемного навчання щодо розвитку творчо-інтелектуальних здібностей учнів на уроках технологійArticle