Омельяненко, Світлана ВіталіївнаОмельяненко, Светлана Витальевна2017-09-142017-09-142014Омельяненко С. В. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів / Світлана Віталіївна Омельяненко // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 441-445.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2687(uk) Автор визначає зміст дослідницької компетентності майбутніх педагогів як необхідну складову їх професійної компетентності у єдності мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивного компонентів.. У статті виділені такі педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів: стимулювання формування мотиваційної готовності до навчально-дослідницької діяльності; урізноманітнення методів навчання, що використовуються на семінарських заняттях; використання інформаційно-комунікаційних технологій; професійна компетентність викладача, що виявляється у володінні методикою активізації навчально-дослідницької діяльності.ukдослідницькі умінняпедагогічні умови формування дослідницьких уміньмайбутні педагогиПедагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогівArticle