Донець, Наталія ВолодимирівнаDonets, N.Донець, Ігор ПетровичDonets, I.2017-05-172017-05-172016Донець Н. В. Провідна роль задач при вивченні розділу «електричні явища. Електричний струм» учнями основної школи / Наталія Володимирівна Донець, Ігор Петрович Донець // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 3. – С. 48-51.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2451(uk) В основній школі закладаються основи фізичного пізнання світу: учні опановують суть основних фізичних понять i законів, оволодівають науковою термінологією, основними методами наукового пізнання та алгоритмами розв’язування фізичних задач, на основі яких розвиваються експериментаторські вміння i дослідницькі навички. Мета статті розглянути методику формування вмінь учнів розв’язувати задачі з фізики при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм».(en) Methods of teaching physics, elementary school, methods of forming ideas about electric current, solving problems, differentiated teaching physics.ukметодика навчання фізикиосновна школаметодика формування уявлень про електричний струмрозв’язування задачдиференційоване навчання фізикиметодика обучения физикеосновная школаметодика формирования представлений об электрическом токерешение задачдифференцированное обучение физикеmethods of teaching physicselementary schoolmethods of forming ideas about electric currentsolving problemsdifferentiated teaching physicsПровідна роль задач при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм» учнями основної школиВедущая роль задач при изучении раздела «Электрические явления. Электричество» учащимися основной школыThe leading role problems to study the section «Electrical phenomena. Electric current» basic school pupilsArticle