Рябовол, Лілія Тарасівна2017-03-262017-03-262011Рябовол Л. Т. Сучасні вимоги до шкільного підручника з правознавства / Лілія Тарасівна Рябовол // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / ред. В. М. Мадзігон, О. М. Топузов. - К. : Педагогічна думка, 2011. – Вип. 1. – С. 551-558.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2295(uk) У статті визначено місце, роль і значення підручника в системі навчання правознавства в основній та старшій школі, встановлено сучасні підходи до підручникотворення, а саме: особистісно орієнтований, людиноцентричний, правознавчий, компетентнісний, ідручникоцентричний, атакож, виходячи з їх положень, перелік вимог, яким повинен відповідати шкільний підручник з правознавства.(ru) В статье определено место, роль и значение школьного учебника в системе обучения правоведению в основной и старшей школе, установлены подходы к разработке учебников, а именно: личностно-ориєнтированный, человекоцентричный, направленность обучения на знание права, а не закона, компетентностный, учебникоцентричный, и, исходя из их положений, требования, которым должен соответствовать школьный учебник по правоведению.(en) The article defines the place, role and importance of a school textbook in the teaching of Law in primary and secondary school, established approaches to the development of textbooks, namely: ersonal_oriented, person_centric, the focus of education on the knowledge of right, not of law, competence, schoolbook oriented, and, on the basis of their provisions, requirements to be met in law school textbook.ukшкільний підручникпідходи до підручникотвореннясучасні вимоги до шкільного підручника правознавствашкольный ученикподходы к разработке учебниковсовременные требования к школьному учебнику по правоведениюtextbooksapproaches to the development of textbooksmodern requirements for school textbook on jurisprudenceСучасні вимоги до шкільного підручника з правознавстваArticle