Садовий, Микола ІллічСадовий, Николай ИльичSadovyy, М.2017-09-052017-09-052014Садовий М. І. Науково-методичні проблеми предметної структури змісту навчання / Микола Ілліч // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 1. – С. 112-116.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2676(uk) В статті розглянута проблема визначення умов оновлення змісту навчальних предметів у світлі нової парадигми освіти, розглянуті науково-методичні проблеми предметної структури змісту навчання, проаналізовано поняття мета знань, розглянуті методи формування метазнань, окреслена структура процесу оновлення змісту освіти навчальних закладів.(ru) В статье рассмотрена проблема определения условий обновления содержания учебных предметов в свете новой парадигмы просвещения, рассмотрены научно-методические проблемы понятия предметной структуры содержания обучения, проанализировано понятие «метазнание», рассмотрены методы формирования метазнаний, очерчена структура процесса обновления содержания просвещения учебных заведений.(en) In this paper the problem of determining the conditions update the content of the subjects in the light of a new paradigm of education reviewed scientific and methodological problems of subject learning content structure, the notion objective knowledge, the methods of formation metaznan outlined the structure of the process of updating the content o education schools.ukнавчальна дисциплінаоснови наукмета знанняпредметна структураучебная дисциплинаосновы наукметазнанияпредметная структураthe disciplinethe foundations of scienceobjective knowledgesubject structureНауково-методичні проблеми предметної структури змісту навчанняScientific-methodological issues subject teaching structure of contentsНаучно-методические проблемы предметной структуры содержания обученияArticle