Бабенко, Андрій Леонідович2016-06-152016-06-152011Бабенко А. Л. Ґенеза проблеми інтеграції знань в історико-філософському та психолого-педагогічному аспектах / Андрій Леонідович Бабенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 97. – С. 34-40.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1500(uk) У статті розглядається розвиток проблеми інтеграції знань, виділяються концептуальні ідеї філософів та педагогів минулого, визначаються основи педагогічної інтеграції, можливі напрямки педагогічного інтегрування на сучасному етапі.(en) The article deals with the development of the problem of integration of knowledge. It is being distinguised conceptual ideas of philosophers from foretime, determined bases of pedagogical integration andpotental directions of pedagogical integration in this stage.ukintersubject relationsintegration at the studingintegration of knowledgegeneralunitaryінтеграція у навчанніінтеграція знаньміжпредметні зв’язкизагальнеодиничнеҐенеза проблеми інтеграції знань в історико-філософському та психолого-педагогічному аспектахArticle